Voorstellen Daan Heemskerk

Deze serviceadviseur, Daan Heemskerk weet van wanten! Ben je benieuwd wat hij allemaal doet, wat hem beweegt en waarom hij werkt bij Blaak Automotive? We stellen hem graag aan je voor!

Werken bij Blaak
Ze vroegen iemand met technische ervaring voor de balie. Daar heb ik gelijk op gereageerd, want deze werkomgeving sprak me direct aan. Mijn technische kennis komt hier goed van pas. Als service adviseur zit ik precies op de juiste plek.

Blaak en Profile
Dit vergt even wat uitleg.. Naast Blaak Automotive zijn wij tevens Profile Car & Tyreservice specialist. Wij voldoen aan alle Pro’s van Profile. Deze formule heeft voor de klant vele voordelen. Ik werk voor de tak Profile onder één dak bij Blaak. Eén garage, één team. Onze klanten kunnen zowel bij Profile als Blaak terecht. Onze monteurs werken voor beide. De klant krijgt ‘the best of both worlds’! Het klantenbestand van Profile bestaat voor het grootste deel uit leasemaatschappijen. Bij Blaak kan iedere zakelijke of particuliere rijder terecht. Ik werk in deze constructie nu al zo’n 3,5 jaar.

Werkzaamheden
Ik ben 1e automonteur en diagnose specialist en heb aardig wat kennis van personenauto’s. In deze functie sta ik niet in de werkplaats maar heb ik veel contact met klanten. Aan de balie en aan de telefoon ben ik vraagbaak voor alle klanten. Dat is wat ik het liefste doe. De klant te woord staan, problemen oplossen, advies geven over onderhoud, reparaties, banden, offertes maken, factureren etc. Ik doe het voorbereidende werk voor de werkplaats. Zo weten de jongens precies wat ze kunnen verwachten bij onderhoud of reparatie. Ik voel mij vaak een soort doktersassistent die doorvraagt bij de klant wat er aan de auto mankeert. Bij twijfel nodigen we de klant altijd uit om even langs te komen met de auto.

Eerlijk en duidelijk
Aan de onderhoudshistorie en uit ervaring kan ik vaak al zien waar een auto aan toe is. Klanten waarderen het zeer als je eerlijk en duidelijk bent. Geen vage verhalen maar een eerlijk advies. Daar vaart iedereen wel bij. Altijd fijn als een klant tevreden de werkplaats uit rijdt. Daar doe je het voor, bij Blaak gaan we voor een (h)echte relatie met de klant.

Dagindeling
Ik start de dag rond kwart voor acht, muziekje aan, computer aan, kop koffie en gaan! We werken vanuit een gezamenlijke planning, dit voorkomt dubbele afspraken en dat werkt perfect. Geen dag is hetzelfde, dat maakt dit werk juist zo leuk.

Privé
Ik woon samen met mijn vriendin en onze hond. Onze hond krijgt alle aandacht, we zijn vaak te vinden in het bos, lekker wandelen en even de kop leegmaken. Heerlijk! Ook speel ik af en toe gitaar. Kortom: ik heb een fijn leven en heb plezier in mijn werk. Een win-winsituatie dus!

Heb je advies nodig over onderhoud, een reparatie of wil je weten welke banden geschikt zijn voor jouw auto? Daan en het team van Blaak Automotive staan voor je klaar!

 

Neem contact op

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

0180 480 082 verkoop@blaakautomotive.nl
Vragen of afspraak maken?

Bel 0180 480 082

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×