Even voorstellen: Lars

 

Het werkplaatsteam van Blaak Automotive bestaat uit drie vaste medewerkers. Hoogste tijd om Lars de Jager aan u voor te stellen. Wat houdt hem bezig en waarvoor kan je hem wakker maken? U leest het hier…

 

Automan puur sang

In december is het al weer zes jaar geleden dat ik bij Blaak, toen nog Hyundai Ridderkerk, terecht kwam. Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging en zag een advertentie van Blaak. Na een goed gesprek ben ik aangenomen. Daar heb ik nog geen dag spijt van gehad.

 

20 Jaar ervaring

Ik heb bijna 20 jaar ervaring in de automotive en werkte voorheen bij een klein universeel autobedrijf waar ik alle voorkomende werkzaamheden uitvoerde. Bij Blaak maak ik deel uit van de werkplaats. Als 1e autotechnicus en APK keurmeester kan ik hier prima uit de voeten. Geen dag is hetzelfde. Wij voeren dagelijks het onderhoud uit voor verschillende klanten. Jong en oud, het maakt niet uit. Het klantenbestand is zeer gevarieerd.

 

Verschil oud en jong

Je merkt dat de jongere generatie wat meer ‘verstand’ heeft van bijvoorbeeld de navigatie en het elektrische circuit. Bij de wat oudere klanten zal je iets meer moet uitleggen, dat doe ik graag. De systemen veranderen continue, daar moet je wel op inspelen. Dat maakt het werk juist uitdagend, geen dag is gelijk. Ik neem graag extra de tijd om dingen zo secuur mogelijk uit te leggen. Klanten waarderen dit zeker!

 

Leerbedrijf

Rond half acht open ik het bedrijf en zorg dat de werkplaats ‘operationeel’ is. De leerling(en) zetten we aan het werk en kijken vanuit de planning wat er verder gebeuren moet op een dag. Wij zijn ook leerbedrijf, Clinton is onze leermeester, hij begeleidt de stagiaires en helpt ze bij de werkzaamheden. Ik laat ze ook geregeld meekijken bij bijvoorbeeld een complexe reparatie of ingewikkelde storing. Op de werkvloer leren ze toch het meeste. Het delen van je passie met anderen, daar word ik heel blij van.

 

Dagindeling

Vincent en Daan krijgen de meeste opdrachten binnen, zij vullen de planning. De dagen zijn druk bezet. Voor calamiteiten houden we altijd ruimte. We laten niemand staan.. Met een storing (een rood brandend lampje) maken we tijd om de storing uit te lezen. Mocht het een complexere storing zijn, dan is er een leenauto of leenfiets aanwezig. De klanten blijven bij ons altijd mobiel. Ze kunnen ook gebruik maken van onze haal- en brengservice. Daar wordt door onze wat oudere klanten vaak gebruik van gemaakt.

 

Specialisaties

Natuurlijk werk ik aan alle aspecten van de auto, maar je mag mij wakker maken voor een ingewikkelde storing of een ‘grote’ reparatie. Daar haal ik veel voldoening uit. Als team zijn we goed op elkaar ingespeeld. De sfeer is hier erg goed en dat werkt heel prettig. Samen zorgen we ervoor dat het voor elkaar komt. Altijd up-to-date geschoold en we voeren ook onderhoud aan hybride voertuigen uit.

 

Privé

Ik ben 11 jaar getrouwd en samen hebben we twee dochters, van vier en negen jaar oud. Ik mag graag korfballen en zit in de jeugdcommissie. Samen met collega’s gaan we regelmatig padellen. In de zomer heerlijk met het gezin kamperen. Thuis of op het werk, ik verveel me nooit! Het klinkt cliché maar ik heb het erg naar m’n zin bij team Blaak. Hoop hier nog lang in goede gezondheid te mogen werken.

 

Heb je advies nodig, of wil je een afspraak maken voor reparatie of onderhoud? Lars en het team van Blaak Automotive staan voor je klaar!

 

Contact

 

 

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

0180 480 082 verkoop@blaakautomotive.nl
Vragen of afspraak maken?

Bel 0180 480 082

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×